Звіт про глобальні збої в мережі за 2023 рік і перевірка стану Інтернету
Озирніться на продуктивність Інтернет-провайдерів, провайдерів хмарних послуг і провайдерів UCaaS у 2023 році, яку відстежує дочірня компанія Cisco ThousandEyes.
 

Примітка редактора: це архів інцидентів 2023 року, відстежених дочірньою компанією Cisco ThousandEyes. Щоб дізнатися про поточні тенденції, перегляньте звіт про збої за 2024 рік і перевірку стану Інтернету , які оновлюються щотижня. Ми також заархівували наше покриття з років Covid-19 , коли ми почали відстежувати продуктивність хмарних провайдерів і провайдерів і повідомляти про збої в роботі мережі та збої в Інтернеті.
Інтернет-звіт за 11-17 грудня 2023 року

Протягом тижня з 11 по 17 грудня ThousandEyes повідомила про 175 глобальних збоїв у мережі Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це на 11% більше порівняно зі 157 тижнем раніше. Конкретно для США було 71 відключення. Це менше, ніж 78 відключень тижнем раніше, що на 9%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдера:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдера впала зі 119 до 110, тобто на 8%, а в США – з 58 до 40, тобто на 31%.
Збої в мережі публічної хмари:  Минулого тижня кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів у всьому світі зросла з семи до 19. У США їх збільшили з п'яти до дев'яти.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зросла з трьох до чотирьох. У США кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зросла з одного до трьох. 

Два помітних збої

15 грудня у компанії TATA Communications (America) Inc., глобального інтернет-провайдера та частини індійської компанії TATA Communications, стався збій, який вплинув на багатьох її партнерів і клієнтів у багатьох регіонах, включаючи США, Гонконг, В’єтнам, Японія, Сінгапур, Індія, Південна Корея, Шрі-Ланка, Індонезія, Малайзія, Великобританія, Філіппіни та Бразилія. Загалом збій тривав одну годину 8 хвилин і був розділений на два епізоди по одну годину 30 хвилин. Вперше спостерігали близько 11:05 ранку за східним стандартним часом, перший випадок тривав приблизно одну годину і 4 хвилини, і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах TATA, розташованих у Сінгапурі. Через десять хвилин після першого випадку до вузлів, розташованих у Сінгапурі, приєдналися вузли, розташовані в Гонконзі, які демонструють умови збою. Приблизно через 30 хвилин після першого спостереження кількість вузлів, у яких спостерігалися збої, зросла до вузлів, розташованих у Сінгапурі, Севільї (Іспанія), Гонконгу, Чикаго (Іллінойс) і Токіо (Японія). У фінальній частині першого випадку всі вузли, за винятком тих, що розташовані в Сінгапурі, видалися чистими. Через двадцять хвилин після того, як нібито зникло, вузли, розташовані в Сінгапурі, знову продемонстрували умови збою. Збій було усунено близько 12:35 EST. 

17 грудня у американського інтернет-провайдера Time Warner Cable стався збій, який вплинув на низку клієнтів і партнерів у США. Збій спостерігався протягом двох періодів протягом двадцяти хвилин. Вперше спостерігався близько 8:40 ранку за східним часом, перший випадок тривав вісім хвилин і, здавалося, був зосереджений на вузлах Time Warner Cable, розташованих у Нью-Йорку, Нью-Йорк. Через п’ять хвилин після того, як здавалося, що вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, знову спостерігали відключення. Збій тривав загалом 11 хвилин і був усунений близько 9:00 ранку EDT. 

Інтернет-звіт за 4-10 грудня 2023 року

Після кількох тижнів тенденції до зниження відключення підскочили в багатьох категоріях протягом тижня з 4 по 10 грудня. ThousandEyes повідомила про 157 глобальних збоїв у роботі Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж програм для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це більше порівняно з 97 тижнем раніше – значне збільшення на 62%. Конкретно для США було 78 збоїв. Це більш ніж удвічі (зростання на 160%) порівняно з 30 відключеннями в США протягом тижня раніше. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдера:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдера зросла з 65 до 119, тобто на 83%, а в США – з 16 до 58, тобто на 263%.
Збої в мережі публічної хмари:  Минулого тижня кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зросла з п’яти до семи. У США вони зросли з одного до п'яти.
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі додатків для співпраці залишалася незмінною при трьох збоях. У США кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зросла з нуля до одного. 

Два помітних збої

6 грудня в Cogent Communications, багатонаціонального постачальника транзитних послуг США, стався збій, який вплинув на низку провайдерів, а також клієнтів Cogent у багатьох регіонах, включаючи США, Канаду, Південну Африку, Великобританію, Туреччину, Південну Корею, Японію, Китай, Тайвань і Австралія. Збій, який загалом тривав 36 хвилин, був розділений на чотири випадки протягом однієї години п’ятнадцяти хвилин. Перший випадок був помічений близько 23:40 за східним стандартним часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах Cogent, розташованих у Сан-Франциско, Каліфорнія. Через 15 хвилин після першого випадку до вузлів, розташованих у Сан-Франциско, штат Каліфорнія, приєдналися вузли, розташовані в Сан-Хосе, штат Каліфорнія, та Сіетлі, штат Вашингтон, у яких спостерігалися умови збою. Приблизно через п’ять хвилин після того, як спочатку здавалося, що проблема зникла, було помічено другий випадок. Цей другий випадок тривав приблизно чотири хвилини і, здавалося, був зосереджений навколо вузлів, розташованих у Сан-Франциско, Каліфорнія, та Окленді, Каліфорнія. Через п’ятнадцять хвилин після того, як друга подія зникла, вузли, розташовані в Сан-Франциско, штат Каліфорнія, приєдналися до вузлів, розташованих у Солт-Лейк-Сіті, штат Юта, в умовах відключення. Ще через десять хвилин спостерігалося четверте явище, на цей раз, мабуть, зосереджене навколо вузлів, розташованих в Окленді, Каліфорнія. Збій було усунено близько 12:55 ранку EST. 

8 грудня в роботі AWS стався певний збій, який, схоже, вплинув на користувачів і клієнтів, які використовують служби CloudFront у Лос-Анджелесі, Каліфорнія. Вперше спостерігався близько 7:10 ранку за східним часом, збій тривав 19 хвилин і, здавалося, був зосереджений на вузлах Amazon, розташованих у Лос-Анджелесі, Каліфорнія. Збій було усунено близько 7:30 ранку EST. 

Інтернет-звіт за 27 листопада-3 грудня 2023 року

ThousandEyes повідомила про 97 глобальних збоїв у роботі Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж програм для співпраці та периферійних мереж (включно з DNS, мережами доставки контенту та безпекою як послугою) протягом тижня з 27 листопада по 3 грудня. Це менше ніж 114 за тиждень. попередньо, зниження на 15%. Конкретно в США було 30 збоїв. Це менше порівняно з 38 відключеннями минулого тижня, тобто на 21%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдера:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдера впала з 83 до 65, тобто на 22%, а в США – з 24 до 16, тобто на 33%.
Збої в мережі публічної хмари:  Минулого тижня кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зросла з трьох до п’яти. У США їх стало менше з трьох до одного.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зменшилася з чотирьох до трьох. У США другий тиждень поспіль відключення мережі додатків для спільної роботи залишаються на нульовому рівні. 

Два помітних збої

29 листопада в Comcast Communications стався збій, який вплинув на низку партнерів і клієнтів у США. Збій, який тривав 7 хвилин, вперше був помічений близько 1:30 ранку за східним стандартним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Comcast, розташованих у Далласі, штат Техас. . Через п’ять хвилин після збою кількість вузлів, розташованих у Далласі, штат Техас, у яких спостерігалися збої, зросла. Очевидне збільшення збіглося зі збільшенням кількості постраждалих клієнтів і партнерів. Збій було усунено близько 1:40 ранку за східним стандартним часом.

28 листопада в Cogent Communications, багатонаціонального постачальника транзитних послуг із США, стався збій, який вплинув на низку провайдерів, а також на клієнтів Cogent у багатьох регіонах, включаючи США, Австрію та Сінгапур. Збій, який тривав 19 хвилин, вперше був помічений близько 19:55 за східним стандартним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Cogent, розташованих у Марселі, Франція. Приблизно через п’ять хвилин після збою спостерігалося зростання кількості вузлів, розташованих у Марселі, Франція, які демонструють умови збою. Це збільшення співпало зі збільшенням кількості постраждалих клієнтів і партнерів. Збій було усунено близько 20:15 за східним стандартним часом.

Інтернет-звіт за 20-26 листопада 2023 року

Протягом тижня з 20 по 26 листопада ThousandEyes повідомила про 114 глобальних збоїв у мережі Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це менше порівняно зі 153 тижнем раніше, тобто на 25%. Конкретно в США було 38 збоїв. Це менше, ніж 57 відключень тижнем раніше, що на 33%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдера:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдера зменшилася зі 101 до 83, тобто на 18%, а в США кількість збоїв зменшилася з 33 до 24, тобто на 27%.
Збої в мережі публічної хмари:  збої в мережі хмарних провайдерів зменшилися до трьох як у всьому світі, так і в США
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі було чотири збої в роботі додатків для співпраці, що відповідає тижневі раніше. У США збої мережі додатків для співпраці впали до нуля.

Два помітних збої

22 листопада в Cogent Communications, багатонаціонального постачальника транзитних послуг США, стався збій, який вплинув на низку провайдерів, а також на клієнтів Cogent у багатьох регіонах, зокрема в США, Іспанії, Німеччині, Бразилії, Нігерії, Канаді, Південній Африці, Великобританії. , Австралії та Болгарії. Збій, який загалом тривав 28 хвилин, був розділений на три випадки протягом сорокахвилинного періоду. Перший випадок спостерігався близько 5:15 ранку за східним стандартним часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах Cogent, розташованих у Клівленді, Огайо. Через 10 хвилин після першого спостереження вузли, розташовані в Клівленді, штат Огайо, зникли, і їх замінили вузли, розташовані в Сан-Хосе, Каліфорнія, і Денвері, штат Колорадо, демонструючи умови збою. Приблизно через п’ять хвилин після того, як спочатку проблема зникла, другий спостерігалося виникнення. Цей другий випадок тривав приблизно чотири хвилини і, здавалося, був зосереджений навколо вузлів, розташованих в Окленді, штат Каліфорнія, та Сіетлі, штат Вашингтон. Ще через п’ять хвилин було помічено третій випадок, на цей раз, здавалося, зосереджений навколо вузлів, розташованих у Сан-Хосе, Каліфорнія, Окленді, Каліфорнія, і Сан-Франциско, Каліфорнія. Збій було усунено близько 5:55 ранку EST.

25 листопада у американського інтернет-провайдера Time Warner Cable стався збій, який вплинув на низку провайдерів, а також на клієнтів Time Warner Cable у США. Збій уперше був помічений приблизно о 4:20 ранку за східним стандартним часом і, здавалося, був зосереджений на Time Warner Кабельні вузли розташовані в Нью-Йорку, Нью-Йорк. Збій тривав загалом 14 хвилин і був усунений близько 4:35 ранку EST.

Інтернет-звіт за 13-19 листопада 2023 року

Протягом тижня з 13 по 19 листопада ThousandEyes повідомила про 153 випадки глобального збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж провайдерів хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це менше порівняно зі 182 тижнем раніше, тобто на 16%. Конкретно для США було 57 збоїв. Це менше, ніж 70 відключень тижнем раніше, що на 19%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів зменшилася зі 122 до 101 збоїв, тобто на 17%, а в США вони зменшилися з 36 до 33, тобто на 8%.
Збої в мережі публічних хмар:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів залишилася такою ж, як і минулого тижня, – 12 збоїв. У США вони зменшилися з 10 до 6 відключень.
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі додатків для співпраці впала з 13 до чотирьох. У США збої в мережі додатків для співпраці зросли з нуля до двох.

Два помітних збої

15 листопада в мережі Oracle стався збій, який вплинув на клієнтів Oracle і подальших партнерів, які взаємодіяли з хмарними службами Oracle у південному регіоні Великобританії (Лондон). Збій вперше був помічений близько 5:30 ранку за східним стандартним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Oracle, розташованих у Лондоні, Англія, і Слау, Англія. Через сорок хвилин після спостереження вузли, розташовані в Лондоні, Англія, і Слау, Англія, приєдналися до вузлів, розташованих у Йорку, Англія, і Марселі, Франція, в умовах відключення протягом приблизно п’яти хвилин. Збій тривав загалом 46 хвилин, і з’єднання було відновлено близько 6:45 ранку EST.

14 листопада в NTT America, глобального постачальника послуг Інтернету першого рівня та дочірньої компанії NTT Global, стався збій, який вплинув на деяких його клієнтів і подальших партнерів у багатьох регіонах, зокрема в США, Німеччині, Данії, Тайвані, Китаї, Румунії та Нідерландах. , Малайзія, Сінгапур, Великобританія, Сінгапур, Австрія, Об’єднані Арабські Емірати та Франція. Збій, який тривав 8 хвилин, вперше був помічений близько 11:10 ранку за східним стандартним часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах NTT, розташованих у Франкфурті, Німеччина. Приблизно через п’ять хвилин після збою до вузлів, розташованих у Франкфурті, Німеччина, приєдналися вузли, розташовані у Відні, Австрія, та столичному регіоні Данії, які демонструють умови збою. Очевидне збільшення кількості вузлів, які демонструють умови збою, збігалося зі збільшенням кількості постраждалих клієнтів і партнерів. Збій було усунено близько 11:20 ранку EST.

Інтернет-звіт за 6-12 листопада 2023 року

Протягом тижня з 6 по 12 листопада ThousandEyes повідомила про 182 випадки глобального збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж провайдерів хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це на 10% більше порівняно зі 165 тижнем раніше. Конкретно для США було 70 збоїв. Це менше порівняно з 84 відключеннями тижнем раніше, що на 17%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів дещо зменшилася зі 124 до 122 збоїв, тобто на 2%, а в США вони зменшилися з 54 до 36, тобто на 33%.
Збої в мережі публічних хмар:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зменшилася з 14 до 12, а в США – з 12 до 10 збоїв.
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зросла з одного до 13 збоїв. У США другий тиждень поспіль відключення мережі додатків для спільної роботи залишаються на нульовому рівні.

Три помітні збої

9 листопада Time Warner Cable, американський інтернет-провайдер, зазнав збою, який вплинув на низку провайдерів, а також на клієнтів Time Warner Cable у США. Збій уперше був помічений приблизно о 13:20 за східним стандартним часом і, здавалося, був зосереджений на часі Вузли Warner Cable розташовані в Нью-Йорку, Нью-Йорк. Збій тривав загалом 18 хвилин і був усунений близько 13:40 EST.

8 листопада в Optus, австралійській телекомунікаційній компанії, стався збій, який почався близько 4:05 ранку за східним часом і тривав кілька годин, доки з’єднання не почало відновлюватися приблизно між 12:00 і 13:00 за східним часом, а рівень обслуговування був на нормальному рівні. для більшості користувачів до 14:00 за східним часом.  Згідно із заявою Optus , «мережа Optus отримала зміни в інформації про маршрутизацію від міжнародної однорангової мережі після оновлення програмного забезпечення. Ці зміни інформації про маршрутизацію поширювалися через кілька рівнів нашої мережі та перевищували попередньо встановлені рівні безпеки на ключових маршрутизаторах. Це призвело до того, що ці маршрутизатори відключилися від мережі Optus IP Core, щоб захистити себе».

8 листопада у NTT America, глобального постачальника послуг Інтернету першого рівня та дочірньої компанії NTT Global, стався збій, який вплинув на деяких його клієнтів і партнерів у багатьох регіонах, зокрема в США, Сінгапурі, Японії, Індії, Малайзії та Франції. Збій, який тривав 19 хвилин, вперше був помічений близько 11:15 ранку за східним стандартним часом, і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах NTT, розташованих у Токіо, Японія. Через п’ятнадцять хвилин збоїв у вузлах, розташованих у Токіо, Японія, здавалося, відключилися, і їх замінили вузли, розташовані в Сан-Хосе, Каліфорнія, в умовах яких було відключення. Збій було усунено близько 11:35 ранку EST.

Інтернет-звіт за 30 жовтня – 5 листопада 2023 року

ThousandEyes повідомила про 165 глобальних збоїв у роботі Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж програм для співпраці та периферійних мереж (включно з DNS, мережами доставки контенту та безпекою як послугою) протягом тижня з 30 жовтня по 5 листопада. Це менше ніж 221 тижнем раніше, зниження на 25%. Конкретно в США було 84 збої. Це менше порівняно зі 103 відключеннями тижнем раніше, що на 18%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів зменшилася зі 129 до 124, що становить падіння на 4%, а в США вони залишилися на тому ж рівні, що й минулого тижня, склавши 54 збої.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зменшилася з 20 до 14, а в США зросла з дев’яти до 12 збоїв.
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зменшилася з дев’яти до лише одного. У США кількість збоїв у роботі додатків для співпраці скоротилася з шести до нуля.

Два помітних збої

4 листопада в мережі Oracle стався збій, який вплинув на клієнтів Oracle і подальших партнерів, які взаємодіяли з хмарними службами Oracle у Західному регіоні США (Сан-Хосе). Збій вперше був помічений близько 19:47 за східним літнім часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах Oracle, розташованих у Сан-Хосе, Каліфорнія. Через двадцять п’ять хвилин після першого спостереження вузли, розташовані в Сан-Хосе, Каліфорнія, приєдналися до вузлів, розташованих у Сан-Франциско, Каліфорнія, Лос-Анджелесі, Каліфорнія, і Санта-Кларі, Каліфорнія, в умовах відключення. Збій, здається, тривав загалом 43 хвилини та був усунений близько 21:05 за східним часом.

31 жовтня в Cogent Communications, багатонаціонального постачальника транзитних послуг США, стався збій, який вплинув на низку провайдерів, а також клієнтів Cogent у багатьох регіонах, включаючи США та Тайвань. Збій, який тривав 24 хвилини, вперше був помічений близько 3:20 ранку за східним літнім часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах Cogent, розташованих у Сан-Франциско, Каліфорнія. Через п’ять хвилин після збою вузли, розташовані в Сан-Франциско, штат Каліфорнія, здавалося, відключилися, але їх замінили вузли, розташовані в Оклахома-Сіті, штат Оклахома, в умовах збою. Збій було усунено близько 3:45 за східним часом.

Інтернет-звіт за 23-29 жовтня 2023 року

Протягом тижня з 23 по 29 жовтня ThousandEyes повідомила про 221 глобальну подію збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж провайдерів хмарних послуг, мереж програм для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це на 36% більше порівняно зі 163 тижнем раніше. Конкретно для США було 103 збої. Це на 37% більше порівняно з 75 відключеннями за тиждень до цього. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі інтернет-провайдерів зросла зі 105 до 129, тобто на 23%, а в США – з 40 до 54, тобто на 35%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зросла з 17 до 20, а в США вони зменшилися з 13 до 9 збоїв.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зросла з чотирьох до дев’яти. У США кількість збоїв у мережі додатків для співпраці зросла з одного до шести.

Два помітних збої

29 жовтня у компанії TATA Communications (America) Inc., глобального інтернет-провайдера та частини індійської компанії TATA Communications, стався збій, який вплинув на багатьох її партнерів і клієнтів у багатьох регіонах, включаючи США, Гонконг, В’єтнам, Японія, Німеччина, Сінгапур, Мексика, Австралія, Філіппіни, Таїланд і Китай. Збій тривав загалом 51 хвилину та був розділений на чотири епізоди протягом однієї години 20 хвилин, які вперше спостерігалися близько 1:55 ночі за східним часом. Збій було усунено близько 3:15 за східним часом.

24 жовтня у NTT America, глобального постачальника послуг Інтернету першого рівня та дочірньої компанії NTT Global, стався збій, який вплинув на деяких клієнтів і партнерів у багатьох регіонах, зокрема в США, Китаї, Південній Кореї, Нідерландах, Сінгапурі, Швейцарії та Франції. , Польщі, Німеччини, Данії, Великобританії, Японії та Ірландії. Збій, який тривав 9 хвилин, вперше був помічений близько 15:05 за східним літнім часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах NTT, розташованих у Сан-Хосе, Каліфорнія, Лос-Анджелесі, Каліфорнія, Сіетлі, Вашингтон, Токіо, Японія та Осаці, Японія. Приблизно через п’ять хвилин після збою до вузлів, розташованих у Сан-Хосе, штат Каліфорнія, Лос-Анджелесі, штат Каліфорнія, Сіетлі, штат Вашингтон, Токіо, Японія, і Осаці, Японія, приєдналися вузли, розташовані в Ешберні (Віргінія) і Далласі, штат Техас, у яких спостерігався збій. умови. Очевидне збільшення кількості вузлів, які демонструють умови збою, збігалося зі збільшенням кількості постраждалих клієнтів і партнерів. Збій було усунено близько 15:15 за східним часом.

Інтернет-звіт за 16-22 жовтня 2023 року

Протягом тижня з 16 по 22 жовтня ThousandEyes повідомила про 163 випадки глобального збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж провайдерів хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це менше порівняно зі 192 тижнем раніше, тобто на 15%. Конкретно в США було 75 відключень, що є тією ж кількістю, що й тижнем раніше. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів скоротилася зі 159 до 105, тобто на 34%, а в США – з 61 до 40, тобто на 34%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зросла більш ніж удвічі з семи до 17 збоїв, а в США зросла з шести до 13 збоїв.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зросла з трьох до чотирьох. У США кількість збоїв у роботі додатків для співпраці скоротилася з двох до одного.

Два помітних збої

16 жовтня у Hurricane Electric, постачальника мережевого транзиту зі штаб-квартирою у Фремонті, штат Каліфорнія, стався збій, який вплинув на клієнтів і кінцевих партнерів у багатьох регіонах, включаючи США, Австралію, Китай, Канаду, Аргентину, Гонконг, Малайзію та Південну Африку. . Збій, який вперше був помічений близько 12:00 ранку за східним літнім часом, загалом тривав 32 хвилини та був розділений на три випадки протягом 55-хвилинного періоду. Перший випадок був зосереджений на вузлах Hurricane Electric, розташованих у Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і Сан-Хосе, Каліфорнія. Через п’ятнадцять хвилин після того, як перше входження стало ясним, спостерігалося друге виникнення. Збій, який тривав 24 хвилини, спочатку був зосереджений на вузлах, розташованих у Сан-Хосе, Каліфорнія, Нью-Йорку, Нью-Йорк, і Парижі, Франція. Приблизно через п’ятнадцять хвилин після другої події вузли, розташовані в Сан-Хосе, штат Каліфорнія, схоже, очистили вихідні вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і в Парижі, Франція, які демонструють умови збою. Через п’ять хвилин після того, як другий випадок зник, спостерігали третій випадок, центром якого були вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк. Збій було усунено близько 12:55 за східним часом.

19 жовтня у компанії Comcast Communications стався збій, який вплинув на низку партнерів і клієнтів у США. Збій, який загалом тривав 4 хвилини, складався з двох випадків протягом 14-хвилинного періоду. Перший випадок спостерігався близько 8:35 вечора за східним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Comcast, розташованих у Далласі, штат Техас. Через п’ять хвилин після того, як здавалося, вузли, розташовані в Далласі, штат Техас, знову виявили умови збою. Збій було усунено близько 20:49 за східним часом.

Інтернет-звіт за 9-15 жовтня 2023 року

Протягом тижня з 9 по 15 жовтня ThousandEyes повідомила про 192 випадки глобального збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це на 4% більше порівняно зі 184 тижнем раніше. Конкретно для США відключення зросли з 69 до 75, що на 9%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі інтернет-провайдерів зросла зі 124 до 159, тобто на 28%, а в США – з 39 до 61, тобто на 56%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів скоротилася з 23 до семи, а в США – з 15 до шести збоїв.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зросла з двох до трьох. У США кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зросла з нуля до двох.

Два помітних збої

14 жовтня у Level 3 Communications, американського оператора Tier 1, стався збій, який вплинув на низку партнерів і клієнтів у кількох регіонах, зокрема в США, Франції, Іспанії, Австрії, Німеччині, Ірландії та Індії. Збій, який загалом тривав 20 хвилин протягом 55-хвилинного періоду, був розділений на серію випадків. Збій, який вперше спостерігався близько 4:40 ранку за східним літнім часом, зосередився на вузлах, розташованих у Портленді, штат Орегон. Збій повністю припинився близько 5:35 ранку за східним часом.

10 жовтня в мережі Microsoft стався збій, який вплинув на деяких партнерів і доступ до служб, що працюють у середовищах Microsoft у багатьох регіонах, зокрема в США, Франції, Південній Африці, Бразилії, Нідерландах, Сінгапурі, Китаї та Великобританії. , який тривав 9 хвилин, вперше спостерігався близько 11:20 ранку за східним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Microsoft, розташованих у Де-Мойні, штат Айова. Збій було усунено близько 11:30 за східним часом.

Інтернет-звіт за 2-8 жовтня 2023 року

ThousandEyes повідомила про 184 глобальних збої в Інтернет-провайдерах, мережах постачальників хмарних послуг, мережах додатків для співпраці та периферійних мережах (включно з DNS, мережами доставки контенту та безпекою як послугою) протягом тижня з 2 по 8 жовтня. Це на 35% більше порівняно зі 136 тижнем раніше. Збої в США зросли на 19% з 58 до 69. Ось розбивка за категоріями:

Збої в роботі інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі інтернет-провайдерів зросла з 94 до 124, тобто на 32%, а в США – з 32 до 39, тобто на 22%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів підскочила з 10 до 23 збоїв, а в США – більш ніж удвічі з 7 до 15 збоїв.
Збої в роботі мережі програми для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі мережі програми для співпраці зменшилася з восьми до двох. У США збої в мережі додатків для спільної роботи впали до нуля.

Два помітних збої

5 жовтня у Hurricane Electric, постачальника мережевого транзиту зі штаб-квартирою у Фремонті, штат Каліфорнія, стався збій, який вплинув на клієнтів і партнерів у багатьох регіонах, зокрема в США, Аргентині, Малайзії, Південній Африці, Індонезії, Канаді, Кенії, Китаї та Австралія. Збій, який вперше був помічений близько 18:25 за східним часом, тривав загалом 33 хвилини та був розділений на три випадки протягом однієї години. Перший випадок, здається, був зосереджений на вузлах Hurricane Electric, розташованих у Нью-Йорку, штат Нью-Йорк. Через п’ятнадцять хвилин після того, як перше входження стало ясним, спостерігалося друге виникнення. Збій, який тривав 29 хвилин, спочатку був зосереджений на вузлах, розташованих у Сан-Хосе, Каліфорнія. Приблизно через п’ять хвилин після другого випадку до вузлів, розташованих у Сан-Хосе, штат Каліфорнія, приєдналися вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і Чикаго, штат Іллінойс, у яких спостерігалися збої. Близько 19:00 за східним часом вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і Чикаго, штат Іллінойс, виявилися очищеними, залишивши лише вузли, розташовані в Сан-Хосе, штат Каліфорнія, в умовах збою. Через п’ять хвилин вузли в Сан-Хосе, Каліфорнія, здавалося, очистилися, а вузли, розташовані в Нью-Йорку, Чикаго, Іллінойс, і Парижі, Франція, почали демонструвати умови збою. Ще через п’ять хвилин вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і Чикаго, штат Іллінойс, здавалося, очистилися. До вузлів, розташованих у Парижі (Франція), приєдналися вузли, розташовані в Марселі (Франція), які демонструють умови збою. Через п’ять хвилин після того, як другий випадок зник, спостерігали третій випадок, центром якого були вузли, розташовані в Нью-Йорку, штат Нью-Йорк. Збій було усунено близько 19:25 за східним часом.

4 жовтня у Level 3 Communications, американського оператора Tier 1, стався збій, який вплинув на низку партнерів і клієнтів у багатьох регіонах, включаючи США, Канаду, Бразилію, Великобританію, Сінгапур та Індію. Збій, який тривав 8 хвилин, вперше був помічений близько 00:16 ранку за східним літнім часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах рівня 3, розташованих у Філадельфії, Пенсильванія. Збій було усунено близько 12:25 за східним часом.

Інтернет-звіт за 25 вересня – 1 жовтня 2023 року

ThousandEyes повідомила про 136 глобальних збоїв в Інтернет-провайдерах, мережах постачальників хмарних послуг, мережах програм для співпраці та периферійних мережах (включно з DNS, мережами доставки контенту та безпекою як послугою) протягом тижня з 25 вересня по 1 жовтня. Це значне зниження порівняно зі 194. тижнем раніше, зниження на 30%. Збої в США також впали на 30%, зменшившись з 83 до 58. Ось розбивка за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів зменшилася зі 137 до 94, тобто на 31%, а в США – з 47 до 32, тобто на 32%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зменшилася з 16 до 10, а в США – з 15 до 7.
Збої в мережі додатків для співпраці:  у всьому світі кількість збоїв у роботі додатків для співпраці зросла з нуля до восьми. У США було сім збоїв у роботі додатків для спільної роботи, порівняно з нульовим показником минулого тижня.

Два помітних збої

27 вересня Rackspace Technology, постачальник керованих хмарних обчислень зі штаб-квартирою в Сан-Антоніо, штат Техас, зазнав серії збоїв протягом п’ятнадцяти хвилин, які вплинули на низку провайдерів, а також на клієнтів Rackspace у кількох регіонах, включаючи США та Індію. Збій, який тривав загалом 8 хвилин, вперше був помічений близько 3:50 ранку за східним часом і, здавалося, був зосереджений на вузлах Rackspace, розташованих у Далласі, штат Техас. Збій було усунено близько 4:05 ранку за східним часом.

28 вересня Lumen, американський оператор рівня 1 (раніше відомий як CenturyLink), зазнав двох збоїв протягом п’ятнадцятихвилинного періоду, що вплинуло на подальших партнерів і клієнтів у США. Збій, який тривав загалом 8 хвилин, був першим спостерігався близько 20:20 за східним часом і, здавалося, спочатку був зосереджений на вузлах CenturyLink, розташованих у Нью-Йорку, штат Нью-Йорк, і Вашингтоні, округ Колумбія. Через десять хвилин після першого спостереження вузли, розташовані в Нью-Йорку, здається, очистилися, залишивши лише вузли, розташовані у Вашингтоні, округ Колумбія, в умовах збою. Збій було усунено близько 20:35 за східним часом.

Інтернет-звіт за 18-24 вересня 2023 року

Протягом тижня з 18 по 24 вересня ThousandEyes повідомила про 194 випадки глобального збою мережі в Інтернет-провайдерів, мереж постачальників хмарних послуг, мереж додатків для співпраці та периферійних мереж (включаючи DNS, мережі доставки контенту та безпеку як послугу). Це на 15% менше порівняно з 229 випадками збоїв тижнем раніше. У США відключення скоротилися зі 107 до 83, тобто на 22%. Ось розподіл за категоріями:

Збої в роботі Інтернет-провайдерів:  у всьому світі кількість збоїв у роботі Інтернет-провайдерів зменшилася з 157 до 137, тобто на 13%, а в США – з 67 до 47, тобто на 30%.
Збої в публічній хмарній мережі:  у всьому світі кількість збоїв у мережі хмарних провайдерів зросла з 13 до 16, а в США – з 11 до 15.
Збої в мережі додатків для співпраці.  Минулого тижня як у всьому світі, так і в США не було жодного збою в мережі додатків для співпраці.

Два помітних збої

20 вересня у NTT America, глобального постачальника послуг Інтернету першого рівня та дочірньої компанії NTT Global, стався збій, який вплинув на деяких його клієнтів і партнерів у баг
Джерело: www.networkworld.com
Ви маєте увійти під своїм обліковим записом

loading